Comissions

COMISSIONS CURS 2012-2013

COMISSIÓ DEL TALLER DE NADAL
  1. Membres: Anna Mitjavila, Mercè Casacubertas, Àngels Pons, Àngel Parramon, Mari Auguet, Laura Blesas, Marta Madeo (AMiPA Llar d'Infants el Carrilet), Sandra Arrondo i Sònia Busquets.
  2. Resum de l'activitat
  • 06/12/2012: Es van proposar diferents tallers per a totes les edats a la plaça de la vila amb l'objectiu de poder decorar l'arbre de nadal i les faroles de la plaça. Hi va haver una alta participació de nens i nenes tant de l'etapa de 0 a 3 anys com de l'etapa escolar. Per tal de finançar les despeses del taller es va vendre xocolata i cafè amb pastes. Les despeses de material van representar un total de -123,43€ i els ingressos amb la venta de l'esmorzar van ser de 99€, d'aquesta forma, el balanç econòmic del taller és de -24,43€.


COMISSIÓ DE MANTENIMENT
  1. Membres: Rafel Román, Xevi Carbonés, Àngel Parramon, Xevi Blanquer, Lluís Planellas, Lluís Font, Laura Blesas, Albert Segado, Quim Vila i Bàrbara Arjona.
  2. Resum de l'activitat
  • 1a. actuació, 22/11/2012: Penjar les pissarres digitals que faltaven i fer relació de les actuacions que cal fer al llarg del curs.
  • 2a. actuació, 16/02/2013: Treure els armaris de les aules de 1r. i 2n. de primària i deixar l'aula preparada per poder-la pintar en la següent actuació.
  • 3a. actuació, 02/03/2013: Pintar les aules de 1r. i 2n.
  • 4a. actuació, del 15/04 al 22/04: Instal·lació del nou mobiliari (taules, cadires i estanteries) a l'aula de 1r i penjadors a l'exterior de les aules de 1r. i 2n. 
  • FOTOGRAFIES DE LES DIFERENTS ACTUACIONS  

COMISSIÓ DE LA FESTA DE CARNESTOLTES
  1. MembresJordi Rabionet, Anna Mitjavila, Carolina Fontàs, Susanna Puig, Isabel González, Sandra Arrondo i Sònia Busquets.
  2. Resum de l'activitat 




  • 23/02/2013: Després de dies d'organització i preparació de la festa, el passat 23 de febrer va arribar la festa de Carnestoltes a Amer. Una rua amb carrossa ens va portar fins al pavelló on ens esperaven "Fefe i Companyia" per fer-nos passar una bona estona. Com en l'any anterior, hi va haver berenar per a tothom i premis a les millors disfresses. A la festa hi van assistir 400 persones i el balanç econòmic ha estat positiu amb un saldo final de 429,27€ (les despeses van ser de -544,73€ i els ingressos de 974€). Volem recordar que els diners recaptats amb aquesta activitat aniran destinats per portar a terme un dels projectes que l'AMPA té per l'escola. En breu informarem de quin serà aquest projecte.
  • FOTOGRAFIES DE LA FESTA DE CARNESTOLTES
  •  

COMISSIÓ DE SOCIALITZACIÓ DE LLIBRES
  1. Membres: Laura Blesas, Mari Auguet, M. Àngels Pons, Magda Ruano, Sílvia Rabionet, Dolors Guerrero, Estel Roig, Sandra Arrondo i Bàrbara Arjona.
  2. Resum de l'activitat
  •  Després de diverses reunions fetes amb l'escola per tal de poder saber quins són els llibres i el material que s'utilitzarà el curs 2013/14, reunions amb la comissió per tal de veure què es pot oferir dins d'aquest projecte i reunions amb distribuïdores de llibres per poder obtenir la millor opció per la venta de llibres a les famílies, el dia 05/06/2013 es convoca una assemblea extraordinària per tal de poder presentar aquest projecte a totes les famílies i portar-lo a votació. Després de la seva exposició, els assistents a l'assemblea aproven per unanimitat el projecte i per tant es decideix portar-lo a terme.
  • Del dia 20/06/13 al dia 13/06/13 s'obre l'aplicació per poder comprar els llibres de text del curs 2013/14. Els pares que s'adhereixin a la socialització hauran d'haver presentat els impresos que van rebre completats el dia 17/06/13 i en cas que tinguin fills d'un curs que s'hagin de deixar llibres, aquests es deixaran a l'escola. 
  •  El dia 20/06/13 des de les 16:30 i fins les 19:00, la comissió estarà a l'escola per tal de poder resoldre tots els dubtes que hagin pogut sorgir.
  • Adjuntem la informació per realitzar la compra de llibres:


COMISSIÓ DE CASAL D'ESTIU
  1. Membres: Magda Ruano, Óscar Térmens, Noemí Casadellà, Quim Vila i Sònia Busquets.
  2. Resum de l'activitat
  • La Coordinadora d'activitats d'aquest any serà l'Adriana Fontàs.
  • Després de les primeres reunions mantingudes el dijous dia 25/04/2013 s'ha fet la difusió de la informació prèvia per les inscripcions al casal d'estiu 2013. Adjuntem els enllaços a les diferents informacions repartides:
  • Un cop realitzades les inscripcions, s'ha fet la selecció de monitors i des de la Comissió s'ha treballat per organitzar les activitats extraordinàries del Casal d'Estiu com són les sortides i la Casa de Colònies. Paral·lelament, els monitors juntament amb la Coordinadora s'han anat reunint per decidir la línia que seguirà aquest any el Casal i començara preparar les activitats.
  • Reunió de Pares: El dia 06/06/2013 es va fer la presentació de la línia pedagògica i els monitors que portaran a terme el Casal 2013. Us adjuntem la còpia del dossier repartit en aquesta reunió.


COMISSIÓ DE LA FESTA FINAL DE CURS
  1. Membres: Estel Roig, Paco Samblás, Laura Blesas i Quim Vila
  2. Resum de l'activitat
  • Després de trobar-nos en dificultats per poder trobar la data per fer la festa, es decidieix fer-la el dia 29/06/2013 amb el següent cartell.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada